Royal-Enfield Strona Gwna Royal-Enfield
Forum uzytkownikow

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UytkownicyUytkownicy  GrupyGrupy  czatCzat
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Nastpny temat
Zakup RE od autoryzowanego dilera
Autor Wiadomo
mariusz650 
mariusz650

Doczy: 20 Lut 2011
Posty: 350
Skd: Chojnice
Wysany: 2012-01-26, 18:07   

Jest aktualna , ale jest koniec semestru i mam nawał roboty , myślę, że ok niedzieli będę miał trochę czasu i zrobię parę fot.
Do Łysego
Jeśli sprzedam to myślę kupić coś dużego moje 2 metry w dłuższej trasie dają o sobie znać i jak wiesz moja małżonka podziela moje zainteresowania więc dużo jeździmy razem , a to nie jest zbyt komfortowe.
 
 
Sonia
[Usunity]

Wysany: 2012-01-26, 18:12   

No to koniecznie kupuj i przyjeżdżaj, bo chcę poznać Twoją żonę. Miło będzie, jak powiększy grono dziewczyn i żon, miłośniczek motocykli i jazdy na nich :->
 
 
Łysy 

Doczy: 30 Wrz 2010
Posty: 973
Skd: Kocina -Wielkopolska
Wysany: 2012-01-26, 19:15   

Hasło Zagłoby "konnica na psach jedzie" jednak Cię dopadło. Kupuj co tam wola i wygoda każe, w końcu RE to nie motocykl, to stan ducha ;-)
_________________
„Smoka pokonać trudno, ale starać się trzeba”.
 
 
Jacek Lazarewicz 


Doczy: 07 Lip 2006
Posty: 2960
Skd: Pruchna
Wysany: 2012-01-26, 22:33   

Hej Łysy,
czy pozwolisz, że ten slogan wykorzystam na swojej stronie? oczywiście z podaniem Autora.
 
 
Michał
[Usunity]

Wysany: 2012-01-26, 23:12   

Witam ponownie
Narazie udało mi się zobaczyć w sklepie nowego G5 z EFI, niby na oko wszystko w porządku z tym, że dziwna sprawa, rura wydechowa na łuku w miejscu gdzie jest podłączona sonda lambda ma już kolor złoty, a na liczniku coś koło 20km. Nie wiem co o tym sądzić bo jak już gdzieś na forum czytałem, że nie najlepiej świadczy o spalaniu. Czy mogłoby tak się stać od odpalania go i przegazowywania w sklepie?
Motocykl przyjechał do nich bezpośrednio z Indii zapakowany w skrzyni.
 
 
Łysy 

Doczy: 30 Wrz 2010
Posty: 973
Skd: Kocina -Wielkopolska
Wysany: 2012-01-27, 00:00   

Nie wypowiem się kategorycznie w kwestii meritum, bo nie jestem pewien. Według mnie chrom ma prawo sie przyżółcić nawet przy b. niewielkim przebiegu.
Co do sloganu, to użył go już na forum ktoś wcześniej, chyba Mariusz 650, nie jestem pewien. Próbowałem znależć, ale sie nie udało. Można mnie cytować bez pytania. Mam troche odmienne zdanie niz wielu twórców co do ochrony twórczości, a mówię to z praktyki bo zdarza mi sie popełnić utwory słowno-muzyczne ( w/g nomenklatury zaiks). Rzemiosło inelektualne jak każde inne, wymyslić, sprokurować, sprzedać. jak chce się znowu zarobić, to znów trzeba wymyślić...
Ale jak to się ma do żółknącej rury?
_________________
„Smoka pokonać trudno, ale starać się trzeba”.
Ostatnio zmieniony przez Łysy 2012-01-27, 09:28, w caoci zmieniany 1 raz  
 
 
Jacek Lazarewicz 


Doczy: 07 Lip 2006
Posty: 2960
Skd: Pruchna
Wysany: 2012-01-27, 00:04   

Przebarwione kolanko często świadczy o źle ustawionym zapłonie.
Dzięki Łysy ;-)
 
 
Jeeper 

Doczy: 13 Mar 2007
Posty: 832
Skd: Radom
Wysany: 2012-01-27, 10:53   

Michał napisa/a:
Witam ponownie
Narazie udało mi się zobaczyć w sklepie nowego G5 z EFI, niby na oko wszystko w porządku z tym, że dziwna sprawa, rura wydechowa na łuku w miejscu gdzie jest podłączona sonda lambda ma już kolor złoty, a na liczniku coś koło 20km. Nie wiem co o tym sądzić bo jak już gdzieś na forum czytałem, że nie najlepiej świadczy o spalaniu. Czy mogłoby tak się stać od odpalania go i przegazowywania w sklepie?
Motocykl przyjechał do nich bezpośrednio z Indii zapakowany w skrzyni.


Szanowny Kolego, każdy Enfield w sklepie jest z symbolicznym przebiegiem na liczniku ponieważ jest objeżdżany w fabryce przed zapakowaniem w skrzynię. Przeważnie kilka-kilkanaście km. Co do koloru rury wydechowej. Każdy motocykl z jednowarstwową rurą wydechową będzie miał lekkie przebarwienia. To dlatego japońskie i innej maści choppery mają podwójne rury. Wewnętrzna jest przypalona a zewnętrzna lśni chromem. I to cała tajemnica.
P.S. Jak pięknie napisał ŁYSY posiadanie Enfielda to raczej stan ducha :-) Tobie bym doradzał kupno porządnego japońca np. Kawy W800. Unikniesz wtedy bolesnych rozczarowań :!: Tam wszystko lśni, precyzyjnie spasowane, o niezawodności nie wspomnę. Po co się napinać?
 
 
Łysy 

Doczy: 30 Wrz 2010
Posty: 973
Skd: Kocina -Wielkopolska
Wysany: 2012-01-27, 11:04   

Myślę, że Jeeper trfia w sedno. W tych pieniądzach kawę w650, czy z dokładką w800 kupisz. Stylistycznie do EFI są zbliżone. Przy kawie loterii miał nie będziesz, a szyku zadasz. Moje zdanie jest takie, jak już kiedyś pisałem, że warunkiem koniecznym do jeżdżenia RE jest przekonanie, że się chce napewno(!) motocykl tej właśnie marki. Jeśli czujesz, że nie ma alternatywy dla Ciebie, że musisz mieć RE, to bierz. Jednak jeśli rozwazasz inne marki, różne za i przeciw, to się zastanów, a później raz jeszcze sie zastanów.
_________________
„Smoka pokonać trudno, ale starać się trzeba”.
 
 
ArturM 
wierny klasyce

Doczy: 24 Lis 2009
Posty: 1431
Skd: Sanok
Wysany: 2012-01-27, 16:51   

Tak jak Was czytam to utwierdzam się w przekonaniu że jestem twardzielem lubiącym dostać w dupę na własne życzenie - czyt. kupiłem Royala Enfielda z własnej nieprzymuszonej woli i dobrze mi z tym :lol:
_________________
Wiele lat temu, moja wtedy 6-cio letnia córka, po odwiedzinach w garażu zapytała: Tata - po co Ci tyle motorów jak masz jeden tyłek.
 
 
mily
Administrator

Doczy: 07 Lip 2006
Posty: 301
Skd: Łódź
Wysany: 2012-01-27, 17:41   

ArturM, jesli jest tak jak piszesz, to czemu nie kupiles takiego z lat 50tych? :)
 
 
ArturM 
wierny klasyce

Doczy: 24 Lis 2009
Posty: 1431
Skd: Sanok
Wysany: 2012-01-27, 17:50   

Bo wtedy kiedy kupowałem swojego nie wiedziałem że poszczególne modele tak niewiele się różnią pomiędzy sobą. Szczególnie rocznikami. Druga rzecz nie wiedziałem o istnieniu Hiczkoka i możliwości zakupu każdej dupereli do silnika.

Kupno to nie problem, problemem mogła się okazać eksploatacja, a chciałem w końcu "zabytka" do jazdy. Teraz kupiłbym prawdziwego staruszka.

Dla mnie różnią się jedynie duszą. Oba je mają tyle że każdy inną.
_________________
Wiele lat temu, moja wtedy 6-cio letnia córka, po odwiedzinach w garażu zapytała: Tata - po co Ci tyle motorów jak masz jeden tyłek.
 
 
Jeeper 

Doczy: 13 Mar 2007
Posty: 832
Skd: Radom
Wysany: 2012-01-27, 18:23   

ArturM napisa/a:
Tak jak Was czytam to utwierdzam się w przekonaniu że jestem twardzielem lubiącym dostać w dupę na własne życzenie - czyt. kupiłem Royala Enfielda z własnej nieprzymuszonej woli i dobrze mi z tym :lol:


tu nie chodzi o twardą dupę, a o przyjemność z posiadania i eksploatacji. Dobrze kiedy ktoś kupuje świadomie. Enfield dla mało zaawansowanego mechanika będzie nieustannym źródłem przyjemności, dla innych może być koszmarem. Osobiście uwielbiam Enfieldy ,ale oczywistą rzeczą jest że to motocykl nie dla każdego 8-)
 
 
Łysy 

Doczy: 30 Wrz 2010
Posty: 973
Skd: Kocina -Wielkopolska
Wysany: 2012-01-27, 19:46   

Ja to widze tak: jeśli czujesz, że jesteś zakręcony na punkcie tego motocykla, niezależnie czy to chcesz mieć model z Redditch czy z Indii, to jest to motocykl dla ciebie. Dla mnie był to totalny zakręt, dwa lata się śliniłem i nie wchodziły w grę półśrodki typu japończyk za 3 tys. W końcu kupiłem i wybaczam mu wszystkie niedoskonałości bo sa one niczym przy radości z szeroko pojętej eksploatacji. Teraz owa eksploatacja polega na produkcji różnych elementów, nierzadko z użyciem spawarki. A rozbebeszone kable smetnie zwisaja z pomiędzy półek.
Reasumując to sprzęt dla kazdego, tylko ten każdy musi mieć nieco specjalną głowę.
_________________
„Smoka pokonać trudno, ale starać się trzeba”.
 
 
Jeeper 

Doczy: 13 Mar 2007
Posty: 832
Skd: Radom
Wysany: 2012-01-27, 20:38   

Święta prawda, radochy dużo. Miałem już RE w wersji retro, RE cafe racera a teraz będę miał scramblera. I pomyśleć że to wszystko jeden motocykl :-)
 
 
Wywietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapyta do SQL: 10