Royal-Enfield Strona Główna Royal-Enfield
Forum uzytkownikow

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  czatCzat
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
prośba o pomoc w ustaleniu rocznika i modelu Royal-Enfield
Autor Wiadomość
Ralf
[Usunięty]

Wysłany: 2010-07-29, 18:15   proĹ›ba o pomoc w ustaleniu rocznika i modelu Royal-Enfield

witam wszystkich !!!

Jestem pierwszy raz na forum.
Zamierzam rozpocząc przygodę z motocyklem Royal-Enfield, za klika dni dołaczy do mojej kolekcji.

Zwracam się z prośbą o pomoc w ustaleniu rocznika i modelu Royal-Enfield.
Jest to model powojenny na kołach połbębnach, silnik 500 cm
Jeśli ktoś posiada większą wiedzę na temat tego motocykla proszę o kontakt.

Poniżej link do zdjęć

http://www.aukcjoner.pl/gallery-demo/3007123.html
http://www.aukcjoner.pl/gallery-demo/3007097.html

z góry dziękuję

pozdrawiam miłośników moto

ralf

DSC00690.JPG
Plik ¶ci±gnięto 282 raz(y) 145,85 KB

 
 
robert
[Usunięty]

Wysłany: 2010-07-29, 19:28   

Sliczny. :-P Gdzie zdobyles cacuszko? :-D
 
 
tarnand
[Usunięty]

Wysłany: 2010-07-29, 21:14   

Inni pewnie powiedzą Ci więcej. Mnie to wygląda na model G - koniec lat 40-tych początek 50-tych.
 
 
ZWOLIN 


Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 349
Skąd: kraĹ›nik
Wysłany: 2010-07-29, 21:26   

ja jednakowosz stawiam na J2 dobrze by było jakby Emargo wszedł na forum on wie wszystko na temat modeli i na 100% błedu nie popełni ;-) model G ma amortyzatory z tyłu J2 jest na sztywnej ramie , lata 50-te , jak podasz numer ramy to Emargo ci rozszyfruje rok produkcji :-D
 
 
robert
[Usunięty]

Wysłany: 2010-07-29, 21:52   

Mozesz tez wyslac numer ramy do www.hitchcocksmotorcycles.com
Napewno ci pomoga. :-D
Osobisce stawiam funta przeciwko zlotowce, ze to model J. :mrgreen:
 
 
Emergo 
Francuz

Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 384
Skąd: Okolice Poznan
Wysłany: 2010-07-29, 23:40   

Dziwne...
Skrzina biegow nie znam tego typu u Enfielda, przedni widelec z lat 50 specialne do wozek boczne, bak mnie nie pacuje do Enfielda, itd, itd...
Ale moge sie pomylysz, za male detale typyczne zdiejc...
_________________
Emergo!
 
 
Emergo 
Francuz

Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 384
Skąd: Okolice Poznan
Wysłany: 2010-07-30, 00:35   

nie podoba mi sie ty obrazy przytnijete :-? :-/
Czemu kolo zebata z magdynamo nie pasuje do cartera??? :shock:
_________________
Emergo!
 
 
tarnand
[Usunięty]

Wysłany: 2010-07-30, 05:01   

To niekoniecznie musi być "J". Poniżej jest model "G" z 1947 roku i ramę ma sztywną. Emergo ma jednak rację - bak jakiś taki nie Royalowski. Ten pozatym ma pojemność 350 i popychacze zupełnie schowane. Model "J" z tamtego okresu ma popychacze tak samo schowane jak "G". Skrzynia też inna.

 
 
Emergo 
Francuz

Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 384
Skąd: Okolice Poznan
Wysłany: 2010-07-30, 18:59   

Nic nie pasuje do jednego modelu / roku kontrenego ani G ani J.
To jest jakis montaz z rozne czesc z rozne motoru z rozne epoki.
Czeli, nie ma wartosci...
_________________
Emergo!
 
 
Jacek Lazarewicz 


Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 2960
Skąd: Pruchna
Wysłany: 2010-07-30, 20:44   

No właśnie, przejrzałem wszystkie zdjęcia Enfieldów od roku 1940 do 1966 produkowanych w Anglii (Royal Enfield The Glory Years-1100 photography). Jeśli można znaleźć podobieństwo z "other side" (strony sprzęgła-foto), to nie znalazłem takiego układu dźwigni zmiany biegów i skrzynki jak w zdjęciach Rafała.

503.jpg
Plik ¶ci±gnięto 252 raz(y) 696,79 KB

 
 
Emergo 
Francuz

Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 384
Skąd: Okolice Poznan
Wysłany: 2010-07-31, 18:41   

Pary uwagi z kolegi z francuski forum:
- skrzinia biegowa prawda podobnie z BSA B 20 (na pewno nie do tego motoru...) z kombinacji montazem.
- tylne karter od lancut z Jawa.
- nie ten gaznik bo u Royala sa montowane z kolano i do tego nie ta miska od paliwo.
- nie ten zbiornik.
- przednia widelec jest origynalne.
Czeli duzo robota i piniadze za po prawka do originalnego J2...
_________________
Emergo!
 
 
robert
[Usunięty]

Wysłany: 2010-08-01, 00:10   

Panowie. Nie podlamujcie chlopaka. Jesli jest nie orginalny to co, bedzie krzywo jechal. :-> Warzne aby sprawial radoche i czegos nauczyl. :-> Jesli silnik zagada to w czasie jazdy sprawi taka sama frajde jak 100% orginal. :-D
 
 
Ralf
[Usunięty]

Wysłany: 2010-08-01, 21:09   

witam

Chłopaki dzięki za pomoc.
Zbyt dużo tu pytań bez odpowiedzi, ten model miał być do kolekcji a tu liczy się stopień oryginalności, muszę wstrzymać się z zakupem.

pozdrawiam
do zobaczenia w trasie

ralf
 
 
Emergo 
Francuz

Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 384
Skąd: Okolice Poznan
Wysłany: 2010-08-01, 21:12   

No wlasnie, koto w worku sie nie kupuje...
W Francji na bazarze, taki cos ma wortosc +/- 400 euro. I nic wiece.
_________________
Emergo!
 
 
tarnand
[Usunięty]

Wysłany: 2010-08-11, 18:17   

Odnoszę wrażenie, że do tej pory nie udało mi się znaleść na Internecie żadnej, 100% prawidłowej bazy danych na temat wszystkich modeli RE produkowanch w przeszłości wyposażonej w dodatku o fotografie czy też rysunki. Zawsze, gdy czegoś poszukiwałem, odnajdywałem informację mniej lub bardziej fragmentaryczną. Informacja z jednego źródła czasami była sprzeczna z informacją z drugiego. Czy brakowało mi szczęścia w moich poszukiwaniach czy też coś takiego nie istnieje?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz zał±czać plików na tym forum
Możesz ¶ci±gać zał±czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 13