|
Royal-Enfield
Forum uzytkownikow
|
Elementy Historycznie Prawidłowe |
Autor |
Wiadomość |
tarnand [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-05-28, 19:39 Elementy Historycznie PrawidĹ‚owe
|
|
|
Przed paroma dniami nabyłem na internecie w Classic-Bike-Shop poniższą replikę Lucas MT211 świateł pozycyjnych, stopu i oświetlenia tablicy rejestracyjnej.
Lampki takie montowane były na motocyklach brytyjskich w latach 30-tych i 40-tych. Teraz, aby ją zamontować, potrzebny jest mi uchwyt na tablicę jak i na lampkę. Uchwyt mogę zrobić sam co nawet jest lepszym pomysłem bo mogę go zaprojektować tak, by wykorzystać do instalacji istniejące już dziury na błotniku. Problem w tym, że nie mam żadnych informacji co do wymiarów ani detali takiego uchwytu. Czy któs posida taką informacje? By uniknąć nieporozumień chodzi mi dokładnie o to, co pokazuje poniższa fotografia.
|
|
|
|
|
tarnand [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-07-23, 03:53
|
|
|
Shelton niedawno zasugerował mi, zresztą ma to duży sens, zmianę osprzętu kierownicy. Powoli zaczynam o tym myśleć ale nie chcę się jednocześnie znaleść w sytuacji gdy okaże się, że jest potrzeba "podłubania" bo nie jest to sprawa odkręcenia śrub, wymiany i przykręcenia spowrotem. Moje zamówienie z Hitchcocka właśnie dziś przyszło więc chcę trochę pojeździć - mam nadzieję już bez irytujących odgłosów wychodzących z silnika. Perspektywa następnego przestoju remontowego wcale mi się nie uśmiecha. Może więc zaistnieć taka sytuacja, że wszelkiego rodzaju upgrady zostawię na zimę. Po tym dość obszernym wstępie pozwólcie, że zadam pytanie:
Czy ktoś z Was wymieniał już osprzęt kierownicy na "oryginalny" i ma jekieś doświadczenia czy komentarze? |
|
|
|
|
ArturM
wierny klasyce
Dołączył: 24 Lis 2009 Posty: 1431 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 2010-07-23, 08:02
|
|
|
Wymieniał Janusz ale brak go na forum. Ma właśnie Hiczkokowskie ale z tego co wiem nie obyło się bez dłubaniny i lekkich poprawkach. Też takie zakupiłem ale z wymianą czekam na zime a i Tobie tak radzę. Szkoda ładnych dni na stojący motocykl |
_________________ Wiele lat temu, moja wtedy 6-cio letnia córka, po odwiedzinach w garażu zapytała: Tata - po co Ci tyle motorów jak masz jeden tyłek. |
|
|
|
|
tarnand [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-07-27, 01:23
|
|
|
Co jakiś czas patrzę na brytyjski eBay jakie tam wystawiają motocykle z lat 30 i 40-tych. Były różne: Ariele, BSA, Matchless, AJS itd. Nie widuję jednak, a jeśli tak to rzadko się zdarza, RE. Jeśli są, to tylko raczej nowe roczniki. Jak to jest? Czy RE był takim rzadkim motocyklem? |
|
|
|
|
gulust
Dołączył: 28 Sty 2007 Posty: 769 Skąd: Uć
|
Wysłany: 2010-07-27, 06:03
|
|
|
Rozmawiałem o tym kiedyś z Anglikami:
ogólnie RE nie był jakąś najważniejszą z brytyjskich marek - po prostu miał to szczęście że dzięki licencji przetrwał ! |
|
|
|
|
Shelton [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-08-23, 19:27
|
|
|
Prawda, samych angielskich marek z długą tradycją było naprawdę wiele - Royal Enfield to zupełnie przeciętna z nich. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz zał±czać plików na tym forum Możesz ¶ci±gać zał±czniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|