Royal-Enfield Strona Główna Royal-Enfield
Forum uzytkownikow

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  czatCzat
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
wozek do enfielda
Autor Wiadomoœć
Emergo 
Francuz

Dołšczył: 19 Lut 2009
Posty: 384
Skšd: Okolice Poznan
Wysłany: 2009-08-12, 01:09   

A no widicz, dzinkie Mily, mamy prawdziwy przetulmaczienia "ewentualne"problemow na wozek do Enfielda!!! Czemu jest tak trudno pisac...!!! Dobra ide spac :lol:
_________________
Emergo!
 
 
mily
Administrator

Dołšczył: 07 Lip 2006
Posty: 301
Skšd: ŁódĹş
Wysłany: 2009-08-13, 18:13   

A jak ktos chce sobie na zdjecia z wyjazdu popatrzec, to prosz...
http://wozaczynski.com/blog/?p=360
 
 
lckuba4
[Usunięty]

Wysłany: 2009-08-13, 20:23   

Zdjęcia są rewelacyjne.
 
 
Jacek Lazarewicz 


Dołšczył: 07 Lip 2006
Posty: 2960
Skšd: Pruchna
Wysłany: 2010-05-29, 22:04   

Co prawda nie mój ale ładny ;-)

sidecar.jpg
Plik ściągnięto 166 raz(y) 141,42 KB

 
 
gulust 

Dołšczył: 28 Sty 2007
Posty: 769
Skšd: Uć
Wysłany: 2010-05-30, 18:31   

rewelacja !!

a gdzie taki można nabyć ;)
 
 
vincent
[Usunięty]

Wysłany: 2010-07-15, 07:37   

Mily jak znajdziesz chwile to napisz jakie masz przelozenie i czy skrzynia
5-tka czy 4-ka i jak radzi on sobie w gorzystym terenie?
Ciekawi mnie rowniez z jaka predkascia podrozujesz nim z pasazerem i czy wymaga czestych redukcjii? bardzo mi sie podoba Twoj zaprzeg.
 
 
mily
Administrator

Dołšczył: 07 Lip 2006
Posty: 301
Skšd: ŁódĹş
Wysłany: 2010-07-27, 20:26   

no to laduje:

Do tej pory mialem taki uklad:
Skrzynia 4ka, zebatka przednia o zab wieksza, tylna standardowa, pusty wydech bez przewietrzania, iglica u gory, dysze standard. No i coz powiedziec. Nie bardzo sobie radzil. W gorach byla kaplica, na rowninie dalo sie zyc.

Najwiekszym problemem bylo jednak spalanie stukowe - ktore jak mniemam pojawilo sie od zbyt ubogiej mieszanki. Motocykl nie tyle nie chcial jechac pod gore, co tak klekotal, ze trzeba bylo odpuszczac gazu i redukowac. Teraz wymienilem dysze, zmienilem zaplon na pelna elektronike, zalozylem wydajniejsza pompe oleju, zebatki na razie bez zmian. Po pierwszych probach wydaje sie, ze jest OK. Tyle ze zapewne od nadmiaru oleju w glowicy zaczal kopcic na siwo po tych modyfikacjach.
No i wydaje mi sie, ze teraz nawet w gorach byloby znosnie, ale potwierdzic bede mogl po dluzszych probach.

W tej konfiguracji sa jeszcze 2 problemy.

Do jazdy w gorach wolalbym jednak zebatke oryginalna z przodu, choc moze po wyeliminowaniu spalania stukowego sobie poradzi. Wydaje mi sie, ze tak. Ale ani ja ani moja zona nie wazymy specjalnie duzo (75+50).
Z tym ze najwieksza bolaczka jest przepasc miedzy 3cim a 4tym biegiem. U hitchcocka sa do kupienia inne przelozenia do skrzyni, ktore skracaja ta przepasc.
No i ostatni problem, to ciut za slabe sprzeglo, czasem potrafi zerwac jak sie mocniej odkreci - a z kolei wymiana sprezyn na mocniejsze jest watpliwa - bo jak zauwazyl shelton, wygina sie pokrywa skrzyni i trzeba kombinowac. Zreszta przeczytaj sobie w tym dziale watek o wyginajacej sie pokrywie ;)

No ale ostatnie 2 problemy (i pare innych) rozwiazuje skrzynia piatka. Mozliwe ze dodaje pare nowych klopotow, ale jakos nikt na piatki nie narzeka, przynajmniej na tym forum.

Ale tak naprawde to nie ma az takiej paniki z tym zestawem, o ile nie masz ambicji do scigania sie z tirami ;) Jedzie to lepiej od junaka, wiec tragedii nie ma. Ja predkosc podrozna mam na poziomie 80km/h, a po obecnych wymianach naprawde radosnie rozpedza sie z pasazerem do 90 i daje sie tak spokojnie jechac. W okolicach szklarskiej poreby - nie mialem sytuacji, gdzie na 3ce nie chcial sie z pasazerem drapac w gore. Na 4ce i owszem, ale jak pisalem - problem spalania stukowego.
 
 
gulust 

Dołšczył: 28 Sty 2007
Posty: 769
Skšd: Uć
Wysłany: 2010-07-29, 06:05   

Hmm - zębatka przednia powinna być chyba mniejsza, a nie większa od standardowej ...
 
 
Jacek Lazarewicz 


Dołšczył: 07 Lip 2006
Posty: 2960
Skšd: Pruchna
Wysłany: 2010-07-29, 22:18   

W 500-ce 4-biegowej standardowa zębatka to 17. Do zaprzęgu montowali 16.
 
 
mily
Administrator

Dołšczył: 07 Lip 2006
Posty: 301
Skšd: ŁódĹş
Wysłany: 2010-08-01, 21:27   

bez przesadyzmu panowie. Na 18 zebach obecnie jedzie jak tarara. W gory polecalbym 17, a 16 to chyba jedynie do wozenia ziemniakow w rosji, albo jak ktos chce w gorach jezdzic z dwoma 120 kilowymi pasazerami ;)
 
 
Emergo 
Francuz

Dołšczył: 19 Lut 2009
Posty: 384
Skšd: Okolice Poznan
Wysłany: 2010-08-01, 21:37   

Jeste tydzien praca...
Co do biegow, mi sie wydaje ze tego dziura od 3 do 4 bieg jest ....Poza tym, 17 zebow jest ok...
I to to jest relacja z kolega kto bylo u mnie...Zrobil 4000 km bez problemow.
http://www.royalenfieldle....php?f=9&t=7819


Uploaded with ImageShack.us
_________________
Emergo!
 
 
Wyœwietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 11